Monday, November 19, 2007

لو خيروك

لو خيروك تعيش مع واحد انت بتحبه أو واحد بيحبك أيهما تختار؟

23 comments:

اسكندراني اوي said...

يا سلااااام لو انا بحبه وهو بيحبني

لكن لو الاجابه اجباري
يبقى انا بحبه

http://kasperb4.blogspot.com/ said...

عن نفسي هختار اللي يحبني
لأني عارف نفسي كويس دايما بحب اللي يحبني
وبكده مع الوقت المعادلة هتتحقق وبنجاح بإذن الله

بس طبعا اكيد الاختيار مش هيبقى بالسهولة دي لأن مش كل الناس زي بعضها

Eric Matt said...


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أنا حختار من يحبني أيضا لأني سأبادله نفس الشعور

تحياتي من ماناساس البلد

ولــــــــــو said...

بصي انا مقتنع ان العلاقات بين البشر بتعطي احلى نتايج لو كانت متكافئه
مش تدي حد اولويه ف حياتك وهو بيعاملك كانك مجرد خيار متاح
لو مافيش حل انا اختار اكون مع اللي يحبني اكتر عشان انا هاحبه على حبه ليا عن اني اكون مع اللي باحبه وانا عارف انه مستحيل يقدر حبي

البوست رائع
تعرفي اني كنت فاكر اني لو حد سألني كده هاقول العكس !!!!!!

break said...

انا هختار اللى بحبه
وانا هبئا اخليه يحبنى بعدين :)


مع انى اول ما قريت البوست كنت هدخل اكتب علطول اللى بيحبنى
وانا هحبه على حبه
بس لقتنى كتبت كدة

الخيط الرفيع said...

هرفض الاختيار
وابحث عن اختيار تالت
اخلي اللي بحبهم يحبوني
او اللي بيحبوني أدور علي اسباب تخليني احبهم
اجابة برة نموذج الاجابة
ما الحياة كلها كدا
اجابات من برة النموذج

mohand said...

السلام عليكم

ممكن احذف اجابتين

او استعين بصديق

طيب مينفعش احبه ويحبني

هختار اعيش لوحدي

لان اللي بيحبني هعذبه معايا واللي بحبه هيعذبني معاه

ومش طالبه عذاب بقي

السلام عليكم

Tamer Nabil Moussa said...

صعب الاختيار

لكن لاخلاف ان الحب احساس جميل

وعطاء وتضحية

ترى موقفنا من المحب او من نحب وعلية يمكن التحديد

تحياتى

تــسنيـم said...

كان زمان النصيحة انك تختار اللي بيحبك

لكن أنا هختار اللي بحبه

Anonymous said...

اللى انا بحبه طبعا
لانى لو عشت مع اللى بيحبنى مش هاحس بحبه لانى هاكون بافكر فى اللى بحبه
الحي شعور متبادل مش هبه او عطيه تعطى وتاخذ

همسات دافئه said...

اسكندرانى
ياولكم مرسى على رأيك ممكن يكون اختيار سليم بس دا لو أقدر أخليه يحبنى

************
ألام وآمال
بصراحه حاسه ان دا أقرب رد ليا بس برده ممكن الى بحبه أخليه يحبنى طبعا حسب الناس ذى ما انت قلت واكيد هايكون برده حسب اظروف

*************
ذا جروم
وعليكم السلام
وانا لسه محتاره بس الأرجح هايكون دا اختيارى مرسى لوجودك::)

همسات دافئه said...

ولو
حاتم بجد فعلا انت اقرب تعليق بيكون فاهمنى انا لسه مقدرش اقول انى مقتنعه باختيار من الإتنين بس مش عارفه يمكن كلامك صح

*************
بريك
:):)
أسعدنى التعليق جدا بس كونك قولت انك هتخليه يحبك فده ثقه أحييك عليها بس تفتكر دايما بتنجح؟

همسات دافئه said...

الخيط الرفيع
:(
اخترت الوحده وما أصعبها يعنى خرجت بره نموزج الحياه أصلا
كده بقى انا ممكن ألغيلك الإمتحان:)

************
أستاذى الكبير مهند
وعليكم السلام
والوحده مش أقسى العذابات؟

*************
تامر
:)
ثبتنى برافو:):)

همسات دافئه said...

تسنيم
بشرط انك تكونى قادره انك تستحمليه وهو مش حاسس بيكى او يكون عندك القدره الكافيه انك تفهميه ان محدش هايحبه قدك فهل ستكونى قادره على تحمل هذا الإختيار؟

**************
وست
الحب شعور متبادل مش هبه او عطاء
يعنى من طرف واحد مش هايكون حب اصلا يبقى سؤالى اصبح ملوش معنى
ولكنى قصدت هل تستطيع العيش يعنى لو قدمنا نعيش مع واحد من الإتنين

***************
شكرا جدا على اجاباتكم الى منكرش انها ذادتنى حيره:)

عــلاء ســالـــم said...

أختار أكثرهم إحساساً
لأني هاحبه لما أتعامل معاه
ولأنه هايحبني أيضاً لما يتعامل معايا

طارق هلال said...

كيف الاختيار
وقلبى الذى أسر
لدى حبيبتى مرهون

حياتى بسعادة من كلمتها
وحياة من حولى من بسمتها

كيف الاختيار
كمن قال الشمس تحرقنى دفئا فى الشتاء
والشمس تغرقنى فى الظل صيفا

هل أختار النجاة من عشقى

من يبغى النجاة من هواه؟؟

إذا حدث... فماذا نقصد بالحب حينها؟؟؟

sa'7so'7te said...

بصى
لو اللى بيحبنى ده فيه احتمال احبه
يعنى مش يبقى واحد بيحبنى و انا مش طايقاه
يبقى شور هختار اللى بيحبنى

و العكس بالعكس

لكن لو مافيش امل يبقى همتنع و اشجب و اعترض

همسات دافئه said...

علاء سالم
أشكرك على وجودك بس هو انت تقدر تحسبها كده الأكثر والأقل؟

************
أرابك أى دى
وهو يعنى فى بعد كلامك ده كلام دا انت جبتها من الآخر وأحرجتنى خالص أشكرك جدا على وجودك:)

************سخسوخه
اجابه منطقيه الى حد كبير اشكرك كتير واتمنالك الخير يارب

أحمد المصري said...

أكيد حختار اللي بتحبني..لإني حعرف أحبها بعد كده..و لا انتي ايه رأيك0
ده إذا كنت اعرف اطيقه طبعا مش بكرهه زي ماقالت سخسوختي كده0

و القادم....أجمل said...

الصراحه مش عارفه احكم
لأني مش في الموقف
و لأن في حاجات كتير بتتحكم

بس ممكن اختار اعيش مع نفسي

:D

ربنا يوفقك يا جميل
و يحفظك و يسعد قلبك

قولي آآآآآمين

:)

walaa said...

لالالالا اللى بيحبنى هيكون حنين عليا وهيخلنى احبه بدل ما اتعب نفسى مع واحد مش بيحبنى

همسات دافئه said...

أحمد
أنا رأيي ذى رأيك عشان انا الى بيحبنى اكيد هاحبه لو اضطريت اعيش معاه

*********
والقادم اجمل
بيتهيألى دا اصعب الإختيارات انك تختارى الوحده

*********
ولاء
معاكى:)

أحمد سلامــة said...

اعيش لوحدي طبعا
لو مضطر
اعيش مع اللي بيحبني ومستحيل مش هحبة
ازاي يعني
؟؟